Zett-Smile s.r.o.

Ceník      GDPR     Informace pro pacienty

Informace pro pacienty

Naše ordinace nyní vyřizuje smlouvy s následujícími pojišťovnami:

Všeobecná zdravotní pojišťovna (111)
Revírní bratrská pokladna (213)
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra (211)
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (205)
Vojenská zdravotní pojišťovna (201)
Oborová zdravotní pojišťovna (207)
Zaměstnanecká pojišťovna ŠKODA (209)

      Nicméně pojišťovna hradí plně jen některé výkony, a to často s použitím jen základních, kolikrát ne zcela dostačujících materiálů. Ostatní výkony jsou pacientům účtovány dle platného ceníku zhotovovaného externí firmou podle minutové kalkulace vypočtené z nákladů ordinace. Ceník je zde na internetových stránkách a zároveň k nahlédnutí v ordinaci.
Nový pacient je povinen při registraci předložit občanský průkaz, platnou kartičku zdravotní pojišťovny a výpis ze zdravotní dokumentace pořízený buď u své zdravotní pojišťovny, nebo přímo od předchozího ošetřujícího zubního lékaře. Doba od posledního ošetření bývalým zubním lékařem musí byt minimálně 3 měsíce.
     Při první návštěvě pacienta uděláme veškerá vstupní vyšetření, včetně rentgenových snímků, zhodnocení stavu chrupu a návrh léčby. V případě složitějších protetických zákroků nabídneme vícero možností řešení sanace chrupu s celkovou cenou ošetření. Při výkonech dražších než 5000 Kč je vyžadována záloha ve výši 50%. Na cenu budete předem upozorněni. Platba u nás probíhá jen v hotovosti, myslete tedy na to a mějte hotovost u sebe.

       Pacienty ošetřujeme jen a pouze ve sjednaný termín, který byl objednán telefonicky na tel. čísle +420 737 357 897, či zarezervován v ordinaci při poslední návštěvě. Náš email: Zett-Smile@seznam.cz, slouží jen k informativním dotazům, ne k objednávání! Pokud Vás trápí akutní potíže, i tak volejte, zubní instrumentářka se snaží v daný den najít nejbližší volný termín a zamezit tak dlouhému čekání akutních pacientů na ošetření.

Povinnosti pacienta:
Pacient je povinen:

  • řídit se vnitřním řádem poskytovatele zdravotních služeb
  • pravdivě lékaře informovat o svém zdravotním stavu a užívané medikaci, v případě jakékoli změny, tuto změnu při dalším ošetření uvést. V opačném případě lékař nenese následky způsobené zamlčením zdravotního stavu pacienta.
  • dle doporučení lékaře se řídit pokyny, jak pečovat o své orální zdraví, dodržovat zubní hygienu a předcházet tak vzniku zubního kazu a jeho následkům
  • dodržovat léčebný postup.
  • Vyhrazujeme si právo odmítnout, či ukončit léčbu pacienta, pokud:
    • Pacient nedodržuje léčebný postup, který byl lékařem navrhnut a pacientem odsouhlasen.
    • Pacient má požadavky, které jsou v rozporu s odborným profesním vzděláním zubního lékaře
    • Z kapacitních, či provozních důvodů
    • Pokud pacient opakovaně a bez včasné omluvy nedochází na sjednané a předem zamluvené termíny. Blokuje tak termín pacientům, kteří mají o ošetření opravdu zájem.

Povinnosti poskytovatele zdravotních služeb:

  • Poskytovat co nejlepší péči na náležité odborné úrovni. Bohužel standard, který hradí zdravotní pojišťovny, není dostačující, a proto se snažíme nabízet postupy a materiály současné moderní stomatologie. Hledáme stále nové postupy a materiály, které mohou přispět k lepší péči. Vždy k tomu ale samozřejmě potřebujeme spolupráci pacienta, který se řídí našimi radami. Není-li dentální hygiena dostačující, nemůžeme ani my garantovat trvanlivost ošetření.
  • Informovat pacienta o možnostech léčby a o ceně poskytovaných zdravotních služeb ať už hrazených, či nehrazených z veřejného zdravotního pojištění.
      Všechny tyto povinnosti pacienta a poskytovatele vstupují v platnost podepsáním registračního formuláře u nás v ordinaci při vstupním vyšetření, u neregistrovaných pacientů, či samoplátců pak vstupem do ordinace.
 

Adresa

Českobratrská 2227/7
Ostrava – Moravská Ostrava
702 00

Kontakt

telefon: +420 737 357 897
e-mail: Zett-Smile@seznam.cz
Vytvořit online rezervaci